ЎзА Ўзбек

Маданият

Бизнинг боламизни бегона тарбия қилмасин...

20.09.19 14:18

Бизнинг боламизни бегона тарбия қилмасин...

Замон шиддат билан тараққий этгани сайин инсоният маънавий бўҳрон қуршовида қолмоқда. Шундай таҳликали замонда фарзандларимиз қалбини соф сақлаш, миллий юксалиш ҳиссини мустаҳкамлаш давр талабидир. Маънавиятимизни асраб қолиш ҳам ғоят долзарб вазифага айланган. Бунга қандай эришамиз?

Жулқунбойнинг Масковга жўнаши

15.09.19 18:55

Жулқунбойнинг Масковга жўнаши

Дунё адабиётшунослигида бадиий асарга ижодкорнинг яшаш тарзи, шароити, муҳити, эътиқодий таянчлари, ҳаётида кечган турли ҳодисалар, кундаликлари ва шу каби бир қанча унсурлар призмасидан қарайдиган биографик метод кўпинча муваффақиятга эришиб, ўз натижаларида камалакнинг етти рангини кўради.

“Рақс сеҳри“ Халқаро фестивалининг тантанали очилиши бўлиб ўтди

15.09.19 17:07

“Рақс сеҳри“ Халқаро фестивалининг тантанали очилиши бўлиб ўтди

Ўзбекистон Республикаси Маданият вазирлиги, Туризмни ривожлантириш давлат қўмитаси, Хоразм вилояти ҳокимлиги ва бошқа ташкилотлар ҳамкорлигида ўтказилаётган фестивалнинг очилиш маросими Хива шаҳридаги “Ичан-қалъа” давлат музей-қўриқхонасида бўлиб ўтди.

“Қўқон шамоли” экранда

15.09.19 15:53

“Қўқон шамоли” экранда

Мазкур тарихий фильм “Дилшоҳ медиа” киностудияси раҳбари, продюсер Маҳмуд Эркабоев ва режиссёр Дилмурод Масаидов томонидан суратга олинган

Куз келди...

14.09.19 16:57

Куз келди...

Кишилар баҳорни муҳаббат фасли дейишади. Бўлмаган гап. Ҳақиқий муҳаббат ва изҳорлар фасли бу – КУЗДИР...

Жаҳон ҳунармандлари Қўқонда жам бўлди

12.09.19 21:17

Жаҳон ҳунармандлари Қўқонда жам бўлди

Кўҳна ва навқирон Қўқон шаҳрида халқаро ҳунармандчилик фестивалининг асосий тадбирлари бошланди. Анжуманда 100 дан ортиқ давлатдан фахрий меҳмонлар, моҳир ҳунармандлар, таниқли маданият арбоблари, санъатшунос олимлар, оммавий ахборот воситалари ходимлари иштирок этмоқда.

Етти пир бўйлаб саёҳат

12.09.19 16:57

Етти пир бўйлаб саёҳат

Бухоро... Таъбир жоиз бўлса, тарихнинг ўзидан-да қадимийроқ, жаҳон маънавий-маърифий хазинасини ўзининг фозил фарзандлари ақлу тафаккури билан бойитган бошқа бир воҳани топиш қийин. Мозийга доялик қилган бу гўшани бир кўрмоқ, унда бир кунгина бўлса-да, бўлмоқ армони не-не улуғларни безовта қилмаган дейсиз.

Ҳақиқат яшар экан, биз ҳам яшайверамиз!

12.09.19 16:34

Ҳақиқат яшар экан, биз ҳам яшайверамиз!

Чинакам сўз санъаткори Абдулла Қодирий айни фикрларни билдирганида мутлақо ҳақ эди. Чунки бугун бу беназир адиб ёдимизда, у яратган асарлар эса ҳамон севиб ўқилаяпти. Демак, ёзувчи биз билан яшаяпти, шубҳа йўқки, у мангу ҳаёт бўлади.

Темурийлар тарихи давлат музейида сақланаётган экспонатлар ҳақида биласизми?

12.09.19 14:49

Темурийлар тарихи давлат музейида сақланаётган экспонатлар ҳақида биласизми?

Музейда сақланаётган Амир Темур ва темурийлар даври ҳамда тарихимизга оид моддий ва маънавий ёдгорликлар, археологик топилма ва сақланмалар юртимизга ташриф буюраётган сайёҳлар эътирофига сазовор бўлмоқда.

“Меҳробдан чаён”ни такрор ўқишдан зерикмайман

12.09.19 14:47

“Меҳробдан чаён”ни такрор ўқишдан зерикмайман

Асарда баён оҳанги ҳақида сўз кетганида, биринчи галда унинг текис, босиқ ва вазмин эканлигини таъкидлаш лозим. Муаллиф ҳис-ҳаяжонга унча берилмаган ҳолда осуда ва хотиржам оҳангда ҳикоя қилади.


Янгиликлар :