ЎзА Ўзбек

Маданият

Мотамсаро она ҳайкали ўрнатилди

08.05.19 14:14

Мотамсаро она ҳайкали ўрнатилди

Қашқадарё вилоятининг Деҳқонобод тумани марказида туман ҳокимлиги ва Деҳқонобод калийли ўғитлар заводи ҳамкорлигида барпо этилган Мотамсаро она ҳайкали очилди.

Бугун туғилган кун

07.05.19 12:53

Бугун туғилган кун

Ўзбекистон ва Қорақалпоғистон Республикаси халқ артисти Озодбек Назарбеков 1974 йил 7 майда Андижон вилояти, Шаҳрихон туманида туғилган.

Самарқандда байрам кенг нишонланмоқда

07.05.19 11:36

Самарқандда байрам кенг нишонланмоқда

Бугун Самарқанд шаҳрида Хотира ва қадрлаш куни ҳамда Иккинчи жаҳон урушида қозонилган ғалабанинг 74 йиллигига бағишланган байрам тадбирлари ўтказилмоқда.

Мотамсаро она– менинг энам

06.05.19 11:26

Мотамсаро она– менинг энам

Бу майдон атрофидан ўтаётганда ҳам одамни қандайдир бир кучли масъулият, ўйчанлик, ўтганлар ёди билан боғлиқ хотиралар чулғайди.

Тилга хиёнат – элга хиёнат!

05.05.19 23:00

Тилга хиёнат – элга хиёнат!

ЎзА минбари. Бугунги кунда маълумотларнинг энг тез тарқаладиган тизими бу, албатта, интернет тизимидир. Айнан мана шу тизимнинг “Kun.uz” сайтида кечагина бир неча кишиларнинг ўзбек давлат тилига тажовузи эълон қилинди. Булар қанчалик кўпчиликни ёки озчиликни ташкил қилмасин унчалик хавфли эмас, албатта. Аммо, уларнинг ўзларини (ўзбек миллати, Ўзбекистон халқи)нинг зиёлиси санашини, албатта, катта ачиниш билан тан олиш керак.

Тил - миллат кўзгусидир

05.05.19 20:26

Тил - миллат кўзгусидир

ВИДЕО. Она тили - муқаддас тушунча. Ҳар бир инсон ўз она тилини улуғлайди, кўкка кўтаради. У орқали дунёни танийди, кашф этади, жамиятда ўз ўрнини топади.

Тилимиз – фахримиз ёхуд иғволарга беэътибор бўлмайлик!

05.05.19 20:19

Тилимиз – фахримиз ёхуд иғволарга беэътибор бўлмайлик!

ВИДЕО. Шу кунларда ижтимоий тармоқларда “Рус тилига давлат тили мақомини бериш” ҳақидаги “ташаббус”га фикр-мулоҳазалар билдирилмоқда, бу борада қизғин баҳс-мунозаралар давом этмоқда. Мавриди келганида мен ҳам шу юрт фарзанди сифатида бу масалага ўз муносабатимни билдиришни лозим топдим.

Масжид кимники?

05.05.19 17:51

Масжид кимники?

ВИДЕО. Халқ дарди: иккала томон ҳам жабрдийда, айбдор ким?


Янгиликлар :